ראשון לציון

איך תשיגו מימון לסטארט אפ שלכם?

היום כבר כולם יודעים שבתחום התעסוקה, העולם שועט לכיוון חללי עבודה משותפים. עיריית ראשון לציון הקימה את מתחם RishonStartUp כבר לפני חמש שנים במערב העיר. המתחם, ששטחו שולש לאחרונה בשל הביקוש לכ-1000 מ"ר, מציע ליזמים שלושה מסלולים מסובסדים: משרדים פרטיים לארבעה עד שבעה עובדים בעלות של 2000 שקלים לחודש למשרד, עמדות אישיות קבועות במרחב משותף ואינטימי בעלות של 300 שקלים לחודש וכן עמדות חמות באופן ספייס הוותיק על בסיס מקום פנוי בעלות של 150 שקלים לחודש.
עמדות העבודה זמינות ליזמים 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. ריהוט וציוד חדיש, אינטרנט מהיר, חדרי ישיבות, אמצעי עזר למצגות ופגישות, מטבחון מאובזר, פינות מנוחה, לוקרים ועוד. כמו כן, היזמים נהנים מנטוורקינג קבוע ולא פחות חשוב, מהפריה הדדית בקהילת המתחם המונה בימים אלה למעלה מ-30 מיזמים שונים. כל אלה אמורים להעניק ליזמים מרחב עבודה אופטימלי.

צילום: עיריית ראשון לציון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות